Gode Nyheder!

Jeg har fået lov at oversætte denne søde trøje fra spansk til dansk og hoste den på min side så længe jeg giver dem credits – så her er den!
Interesseret i hvor mange af jer der kunne få lyst til at lave den?  🙂
ps. jeg er gået igang med en himmelblå til mig selv 😀

hqdefaultblusa_ana_maria202

den spanske opskrift er her
er gået igang med at oversætte den til dansk, den er ikke officielt oppe på min blog endnu, men du kan finde den her og følge med imens jeg løbende skriver den ned.

OBS: laver en masse ændringer i dette stadie…

14 thoughts on “Gode Nyheder!

Skriv et svar

