I’m in love…. Irish Crochet

 

Kender du det.. du sidder og søger efter en ting.. og bam, som et lyn fra himlen er du blevet forelsket i noget andet!

Det var det der skete for mig da jeg sad og kiggede efter mønstre på hæklede kjoler.. var ret skuffet over manglen på opskrifter jeg syntes var flotte… dem jeg kunne lide var der enten ingen opskrift til… eller også manglede der diagrammer.. SUK

Og så skete det… BAM! den ene SMUKKE kjole efter den anden… jeg er solgt!


2016-04-13_20-01-16_zpsmaiqxnxq

Der er ingen opskrifter på disse… men så fandt jeg ud af at det er Iris Crochet – Freeform!
og det ser ikke lige så svært ud som jeg troede!

Man laver motiver først og så hækler du dem sammen til sidst i et netmønster! det må være mit næste projekt!

Prøv at google Irish Crochet Dress.. advarsel.. du kan blive inspireret!

Skriv et svar

